jueves, 8 de marzo de 2007

Ordinary day...










Börjar vänja mig vid den ständiga gråskalan i Sverige. Idag har det dessutom varit tokmycket dimma men jag vet inte, det funkar liksom (jag vet, jag e shizo. Ena dagen håller jag på och dö å nästa så e d helt ok här hemma...)

Idag har jag varit å köpt färg, det blev 2 olika kulörer. Kenya djup och Siena mjuk. Ser ni dem framför er? Kanske inte helt lätt men d e två olika beige i alla fall. Efter färginköp åkte jag å hämta Amy hos hennes kille så drog vi hem, gav Sudden mat å tog en promenad me honom. Ut i dimman! Å ni kan ju gissa hur han ser ut efter en promenad i nästintill lervälling. Not nice så d blev hunddusch oxå... Sen lunch å målning!

Som alla proffsmålare var jag ju tvungen att gå emot väggen å få färg över hela röven... Mycket professionellt! Ett måste...

På kvällen blev det ett efterlängtat stallbesök, yiiiha! Fick tom rida, saknas lite muskler å lite finslipning men slutan (en dressyrrörelse) satt där den skulle i alla fall ;) Å så ska jag få rida på lördag igen...Får se hur d går, ska ju ut på fredag å ridningen e kl 10,30 på lörd morgon... Men man får prioritera här i livet.

Imorrn blir d sportdag för mig å Amy, tänkte satsa på simning och bowling. De mest uttröttande som finns :) Hehe... Sen på kvällen ska jag nog ut med Bellan å Lettan å några till. Vet inte riktigt vad å hur ännu men d ska bli kul! De e partybrudarna!!! Även om ingen e singel, mer ragg åt mig alltså ;)

Fick förresten kurskatalog från KI(Karolinska Institutet) idag. Jag vill börja där! Inte läsa något tråkigt basår... Men men, jag ska nog ta mig igenom d oxå...

Take care!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Du gick emot vaggen for att fa en anledning att lagga upp en bild av din rumpa pa internet, erkann! Eller sa skulle man kunna tro att du bara rakat snudda i vaggen i bunkern ;) Nu ska jag hem till nya bunkerna, laga lite fredagssallad kanske :)