lunes, 19 de marzo de 2007

Bye bye Brottby...

Så va d dags... Att bege sig... Igen ;)

Är, om jag ska va helt ärlig, helt skakis... Nu har jag liksom fattat lite mer att jag verkligen ska åka. Gaahhh... Kan även bero på att jag ätit en skål godis så sockret gör väl sitt ;P men det mesta beror nog ändå på mitt stundande äventyr.

Har varit i stan och fixat det sista idag. Estic preparat! Sen sushi-middag med familjen å packande... Firar alltså med svenskt lösviktsgodis nu. Det är verkligen något som är bra med Sverige...

Imorrn åker jag kl 09.10 från Arlanda å kommer till Heathrow kl 11. Sen nästa flyg kl 13.30 mot Miami. Dir kommer jag 17.15 lokal tid å ska övernatta eftersom planet till Guatemala City inte går förrän 12.10. Sen står förhoppningsvis någon å väntar på mig i Guatemala City, om allt går som det ska... Å det får vi ju hoppas.

Sen börjar äventyret på riktigt. Spanska, ny värdfamilj, ny stad, nytt land, ny världsdel... Nya bakterier ;) men framförallt nya Upplevelser :) Ska bli såååå spännande.

By the way har jag återigen börjat tvivla på den här läkar-grejen... Funderar på ambulanssjuksköterska istället. Hehe (velig? ja!) Jag tror d skulle passa mig och det verkar skitkul!

Pienso demasiado...

Nästa rapport blir från Guatemala! Take care!

4 comentarios:

Ida dijo...

Que tengas un buen viaje!! Besitos

Anónimo dijo...

hoppas resan gick bra. glömde titta efter ditt plan :S såg din pappa igår när vi körde förbi honom vid ett stoppljus. vi kom från utflykten. ingen sudden i framsätet tyvärr, annars hade jag velat sett honom :) kram

Anónimo dijo...

Hola guapa!
Como estas? Espero que el viaje haya sido confortable. te echo de menos, hermanita, y espero más noticias de ti.

Un beso muy fuerte

Pamyes dijo...

hej darling friend! hur mår du idag? du måste uppdatera blogen ofta vet du! Jag tycker inte du ska settle for less vad beträffar din framtid! Du ska bli läkare, det är din grej tror jag! Det är bara att hänga på! ;) Hoppas vaccinen gör sitt jobb där du är för jag vill ha tillkaka dig helskinnad! Idag ska jag till stadsbiblioteket o sen träna! Men nu måste jag plugga...vi hörs snuttis! take care, ok?! Pussipuss